Other Entries

June 10, 2012

All Around

السلام علايكم

fyuhh. Setahun lebih tak pegang stereng kereta. Setahun lebih tak membesarkan mata fokus kiri kanan depan belakang. Bila Ayah suruh pandu kereta sampai ke Selayang nun, jantung dup dap dup dap macam main roller coaster without safety belt.
Tapi alhamdulillah, semua selamat harini. We went to Kamal Bookstore first. Nak beli stetoskop. Macam tu ke eja dlm B.Melayu? heh. Lepas tu ke Selayang nak biasakan diri dengan jalan untuk ke hospital nanti. Untung badan harini hari cuti, biasalah, KL kurang sikit sesak. Bear in mind nanti pergi attachment office hour. Aku cuak betul lah kalau banyak kereta ni. haish haish.

Petang ke Giant beli barang dapur sambil cari screen protector & casing untuk telefon ni haa. alhamdulillah jumpa. Murah SIKIIIIIIIIIIIIIIITTTT daripada yang semalam. Semalam sampai beratus-ratus ringgit. hukhuk. Makan loti lorh lepas ni. Tapi, sampai sekarang nombor tak aktif lagi. Dia kata tunggu 24jam. ye ye ye. Saya tunggu haa. Cepat lahh. Tak sabar nak aktif sbb tak ingat nombor sendiri. Kalau dah aktif, boleh call nombor Ayah nak tau nombor sendiri. hewhew.
Nombor Celcom yang aku guna sekarang ni, insyaAllah aku guna lagi. Tapi untuk kecemasan jela. Macam masa aku balik Malaysia dari Mesir ke apa ke. Tengok lah.

Oh! Esok Hana mula final dia. Doakan dia ye. Thankies.
Tak sabar nak jumpa budak-budak tu.
Tak sabar juga nak jumpa Budak. ehh?

Ok. Tu je. Tata.
Wassalam 안녕

No comments: